U herkent het vast wel: lang wachten op een trein die vertraging heeft, of op een bus die niet komt. In Nederland is het voor iedereen een grote frustratie. En het ergste is dat u (als klant) er niets aan kunt doen. U moet het accepteren en het verlies van tijd incasseren. Misschien had u wel een belangrijke afspraak waarbij u het niet kon veroorloven om te laat te komen. Bij wie kunt u dan terecht voor een klacht? Of voor schadevergoeding? U komt in een achtbaan van procedures om uw klacht kenbaar te maken, en de vraag is maar net of er ook daadwerkelijk iets aan wordt gedaan.
Ook voor taxi’s – bij het bestellen van een taxi – geldt precies hetzelfde. Als een klant een taxi bestelt verwacht diegene dat de taxi er gewoon op tijd is. De meeste mensen die een taxi bestellen is niet voor een rit van of naar de stad, maar voor een rit van of naar een vliegveld. Dan kunt u zich als klant al helemaal niet veroorloven dat de taxi te laat komt. Anders had u net zo goed een bus kunnen nemen, of ander vervoer kunnen regelen. Helaas komt het in de taxibranche vaker voor dat een taxi te laat komt. Dit proberen wij als Taxi Connect te elimineren.
U kunt dus bij ons verwachten dat de taxi er altijd op tijd zal zijn. Het komt bij ons zelden tot nooit voor dat een chauffeur van ons te laat komt. Bij enkele keren dát een chauffeur te laat was, was er sprake van overmacht (onverwachte filevorming n.a.v. een ongeluk, of autopech). Mocht het toch zo zijn dat de chauffeur te laat komt bij u, en er was géén sprake van overmacht, dan krijgt u het volledige ritbedrag met terugwerkende kracht uitgekeerd. Super sympathiek!